מעורב הופס ליום שני בערב / מנחם לס

 

(לחיוור האירופאי הזה נותנים 18 מיליון?)

1.לאן הגענו? 18 מיליון לחיוור אירופאי הדומה לשחקן הקולנוע ששכחתי את שמו

אלכס אבריינס. הת'אנדר נותנים לו דיל מגן העדן – 18 מיליון ל-3 שנים. השחקן הזה מברצלונה – שבמקרה ראיתי אותו משחק – שווה אולי 20% מהכסף הזה. אני לא רואה הרבה כדורסל מאירופה, אבל האלכס הזה משום מה נקלט במוחי בשניים או שלושה חלקי משחק שראיתי השנה.

זה שוטינג גארד השווה 6 מיליון דולר לשנה, עם חוזה לשלוש שנים? היש לכם מושג כמה שחורים (ואפילו לבנים) ישנם כאן שהם טובים ממנו?

אבל אוקלהומה רוצה ללכת EUROPE יעני, ולהוכיח שגם בעיר הקאובויים ישנו CULTURE.

 

2. אנדרסון ורז'או יסרב לקבל טבעת ניצחון מהקאבס

(לקבל או לא לקבל טבעת מהקאבס?)

אנדרסון וורז'או עומד לסרב לקבל את טבעת האליפות של הקאבס. לפי העבר של הליגה הוא שיחק מספיק משחקים עם הקאבס העונה להיות ELIGIBLE לטבעת אליפות. אין חוקים בעניין, אבל בעבר כל שחקן ששיחק יותר מרבע משחקי העונה עם קבוצה שזכתה באליפות, קיבל מהקבוצה טבעת אליפות.

הבעייה הקטנה כמובן היא שהוא היה בווריורס כשהיא שיחקה נגד הקאבס. אז מה? אולי הוא היה 'גייס חמישי'?

כמובן שלו. אבל לפי סם אמיקו, כתב ה-NBA  מקליבלנד, אנדרסון הודיע לקאבס שהוא מודה להם על הג'סטה, אבל מבקש שיחסכו את הכסף ולא ייצקו טבעת אליפות עבורו כי הוא יסרב לקבלה מתוך "RESPECT” לשחקני הווריורס.

ה-2.10 מ' הזה בילה 11 עונות בקאבס, אבל עבר לווריורס בזמן הגרוע ביותר. אחרי ששיחק 31 משחקים משך העונה בקאבס הוא הועבר לווריורס איתה שיחק רק 8.5 דקות משך 22 משחקים, וקלע 7 נקודות ס"ה בשבעת משחקי הגמר.

3. נא להכיר את הצמד-חמד קיירי וקובי

"MY HERO AND ME MENTOR!"

(קיירי: קובי, המורה והגיבור שלי)

אחרי החיבוקים והנשיקות, ושפיכת השמפניה על הראשים, הקשר החשוב והעיקרי של קיירי אחרי החיבוק עם אביו ואחותו היה הקשר עם קובי.

"כשקבלתי מסר מקובי, לבי ירד לתחתונים מרוב הפתעה וגאווה. הדבר היחיד שרציתי היה FACE TO CAFÉ CHAT עם השחקן שאני מחשיב לגדול ביותר בעשור הזה, והטוב ביותר שאני שיחקתי נגדו!", הוא אמר כשגילה בסמרטפון שלו מסר כמעט ראשון מקובי.

מעניין שהוא לא חשש ולא התבייש לדבר ככה כשהוא יודע שהדבר יגיע לאוזני המלך, קינג לברון ג'יימס. כנראה שאלה הם היחסים בין קיירי ללברון – NO PROBLEMS בעניינים הללו. עוד הוכחה שאנשים מגזימים בדיקטטורה של לברון, ולא מבינים שהדבר החשוב ביותר שלו הן אליפויות, ואז משפחה, כסף, ולהיות 'גיבור של מערב אוהיו'. מי היה טוב יותר – הוא או קובי – ממש לא מעניין אותו.

בין קיירי לקובי – כך מסתבר – נוצרו יחסי חברות הדוקים. קיירי אומר: "זה יותר דוד-חבר מחבר. הוא יכול להיות כמעט אבא שלי. הוא יכול לכנות אותי 'חבר', אבל אני מכנה אותו 'אגדה'. אין אף דבר שאני מעריך יותר מחברותו של קובי. אחרי שראיתי וחיבקתי את אבי ואחותי, האיש הבא שחיפשתי היה קובי. הידע שיש לו 5 טבעות פתאום נפל עלי כלבנה השוקלת 100 טון. רק עם השגת הטבעת הבנתי כמה זה כמעט בלתי הגיוני להשיג 5, כמו שלו יש.

קיירי נותן את כל הקרדיט לידידות עם קובי לפיל הנדי, עוזר המאמן והאחראי על PLAYER DEVELOPMENT, תפקיד שהיה לו לפני כן בלייקרס, והוא שיצר את הקשר בין השניים.

קיירי אומר:

 “[Bryant] was telling me congrats,” Irving says of the FaceTime. “I had been speaking to him throughout the entire playoffs and during the season. During the Finals, we didn’t really talk as much, because for me, I wanted to experience it full on, and if I needed his help, I would reach out to him. He would send me some texts here and there, but mainly he kind of let me be, and let me grow into my own space. He is my number one basketball hero and the player I want to emulate more than anybody else

"הוא השחקן שאני רוצה לחקות יותר מכל שחקן אחר!"

4. כולם מתלהבים מדייב פיזדייל

(אולי מאמן רוקי, אבל אני מכיר אותו שנים-על-גבי-שנים ממיאמי, ויש לו על האצבע הקטנה יותר "NBA" מלרוב המאמנים בליגה)

נא להכיר את דייב פיזדייל, המאמן הרוקי של הגריזליס, שמה שהוא שכח על ה-NBA רוב המאמנים עוד לא יודעים.

הגריזליס הציגו את מאמנם החדש שאמר: "אין כל מג'יק בליגה הזאת. אני לא עומד לעשות מערבולות. אנחנו נתבסס על הקיים – על ארבעת עמודי התווך שלנו – אבל רק נשחק יותר מהר!", הוא אמר.

היו לו מספיק שנים במיאמי ללמוד את כל מה שצריך ללמוד מפט ריילי, לדעתי "איש ה-NBA" החכם, המשופשף, והמנוסה ביותר בליגה.

 

בואו נקשיב למייק קונלי:

 

“He spoke (to me) of culture and spoke of the commitment a team has to have to have a championship mindset,” Mike Conley said. “He explained to me the steps we need to take to achieve that goal. He wants to play faster. He wants to create more space. He’s very convincing.”

פיזדייל הוא EVEN-KEELED ולא משתגע ומתפלסף, אבל הוא יודע לדרוש, והוא חיכה מספיק שנים כדי לא לתת להזדמנות הזאת לברוח מבין אצבעותיו. הוא עבד תחת יובי בראון, ליונל הולינס, פט ריילי, והיה יד ימינו של אריק ספואלסטרה בגמרים ובאליפויות. "לאנשים אין מושג כמה דייב פיזדייל היה חשוב לי כעוזר המאמן מס' 1 שלי. הוא היה הרבה יותר מ-'עוזר'. הוא היה יד ימיני", אמר ספואלסטרה.

5. בעיית ה-"BIG" של הסיקסרס

.לסיקסרס ישנה בעייה "גדולה". ל-"BIG" קוראים ג'ואל אמביד, נרלנס נואל, וג'היל אוקפור. אפילו את דריו סאריץ' אפשר להכניס איכשהו לבעייה, אם 2.09 מ' נחשב אף הוא לגדול.

מצד אחד הסתבר לפילי שבן סימונס הוא יהלום שעלול להתפתח לשחקן הטוב ביותר שהיה להם בכל ההסיטוריה שלהם, וזה כולל את ד"ר ג'יי (אני לא מדבר על וילט צ'מברליין, מוזס מלון או צ'ארלס בארקלי ששיחקו בתפקידים שונים לחלוטין). הוא עושה דברים מאד מוזרים ושונים, ואני מבטיח לכתוב על כך בימים הקרובים – אבל כבר עכשיו אני אומר לכם שכמה מהדברים שעשה שווים לא פחות מזהב.

אבל לא עליו רציתי לדבר, אלא על 'בעיית הגבוהים'. למעשה, גם בן סימונס הוא 'גבוה'. אז נרלנס, אמביד, אוקפור, בן סימונס, ודריו סאריץ' הם פורוורדים של POWER/CENTER COMBO.

פתאום לפילי יש  י-ו-ת-ר   מ-ד-י   ט-ל-נ-ט!!!

אמביד, נואל, ואוקפור הם שלושה סנטרים. כל אחד מהם מביא איתו את היכולת המיוחדת שלו. אז במי להשתמש? איך להשתמש? מתי להשתמש?

זה קרה לפילדלפיה כבר לפני הרבה שנים בתקופת דאג מו. צ'ארלס שקלפורד, מנוט בול, אנדרו לנג, ואדי לי וילקינס. פורד, מהפילדלפיה אינקווייר, מזכיר לנו ש-MOE כינה את מה שיש לו כ-"28 רגלים (FEET) של חרא…". כל הארבעה לא נשארו בקבוצה כי לא ידעו כיצד להסתדר איתם.

אבל ישנו הבדל של יום ולילה בין ה-"28 פיט אוף שיט" של אז (הווה אומר ארבעה של '7) לבין אלה של היום.

בואו נדבר על שלושת הסנטרים אמביד, אוקפור, ונרלנס. כל אחד מהם יכול להפוך לאול-סטאר. הם טובים בפוטנציאל עד כדי כך. אבל פילדלפיה תהיה חייבת להיפרד אחד מהם. זאת הבעייה של המנכ"ל הצעיר בריאן קולנג'לו ומאמן הקבוצה (לדעתי אחד הטובים בכל הליגה!) ברט בראון: על מי לוותר?

נרלנס הוא מאד SKILLED, ושחקן שב-DNA שלו כתוב 'הגנה'. ג'היל? הרבה יותר תוקף; איש POST UP שיכול לקבור אותן מ-4-5 מטרים, ואז יש לך את ג'ואל, שיכול לעשות הכל אבל עד עתה היה פצוע ואין לדעת מה הפוטנציאל שלו.

נראה לי הכרחי שלמשוואה חייבים להכניס את היכולת (והכימייה) של השניים שיישארו לשחק עם בן סימונס ודריו סאריץ'. שאלות, שאלות, ואין בינתיים תשובות:

*האם לשחק רק עם אחד מהם עם סימונס וסאריץ'?

*איזה אחד יהיה מתאים יותר עם סימונס וסאריץ'?

*האם שניים יחד עם סימונס וסאריץ'?

*איזה שניים יהיו הטובים ביותר עם סימונס וסאריץ'?

*או אולי שניים מהשלושה, אבל רק עם סימונס?

*ואם כך, איזה הם השניים המתאימים ביותר?

פתאום פילי נעשתה עשירה. פתאום יש לה בעיות של עשירים!

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עגל
עגל
18/07/2016 20:17:01

ממה שראיתי באירופה החיוור אברינס שחקן טוב מאוד. לא ברור לי איך לקיירי היה זמן לקשקש עם קובי בפלייאוף, מה אתם לא מתרכזים בשינה, משפחה והכנה למשחקים?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
18/07/2016 20:45:11

קיירי עדיין יכול לצחצח ללברון את הנעליים,בלי המלך הוא לא היה מגיע למישחק פלייאוף.

יותר מידי טאלנט? יותר מידי קבוצות עלובות וחשוכות כמו פילי,היום כל שחקן שיודע ליקפוץ גבוה נחשב שחקן עוד ליפניי שקלע כמה זריקות.

יואל
יואל
18/07/2016 22:06:09

שיווווו חתיכת לקלק רנדי בובו,תוציא את הלשון מהטוסיק ונגב את כל החום ממנה בחייאת זוםזום.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
18/07/2016 22:47:05
Reply to  יואל

כיף ליראות שגם הליצנים יצאו מהחור אחריי שלברון לימד אותם מה זה מישחק 7.

שישקבב
שישקבב
19/07/2016 9:43:01

וואלק עוד פעם אתה רנדי? אתה מגיב מאוס.. מנת משכל של 110

רנדי אורטון
רנדי אורטון
18/07/2016 20:50:30

אני מקווה שהמלך לא יסתיר את האופי הטוב שלו וישלח גם לבלאט המיסכן טבעת אליפות.

Mbk
Mbk
18/07/2016 20:55:12

אני במקום קליבלנד על ההופעה של ורזאו במשחק 7 נותן לו 2 טבעות

עידו גילרי
עידו גילרי
18/07/2016 20:57:19
Reply to  Mbk

אז כמה תיתן להריסון בארנס?

Mbk
Mbk
18/07/2016 21:51:10

ורזאו נראה כמו שחקן של קליבלנד
בארנס הוכיח שהוא עשוי מחמאה

עידו גילרי
עידו גילרי
18/07/2016 22:16:09
Reply to  Mbk

אז טבעות בצל אולי?

סומסום
סומסום
18/07/2016 20:58:02

אמביד הוא בינתיים חתול בשק עם פוטנציאל להיות נמר. פילי לא ייתנו, וקבוצות לא ייקחו.

זה משאיר את נואל או אוקפור. נואל היה עד עכשיו שחקן יותר שלם עם מחויבות להגנה (לא בודק נתונים, פשוט מצפיה שלי בעונה האחרונה), כך שאני הייתי נשאר איתו. אין לה להשאיר את אוקאפור – גם ככה הוא מעקם פרצוף, אין ספק שידרוש טרייד, ואפשר לקבל עליו יופי של תמורה.

בכל מקרה, פילי מ-אוד מסקרנת העונה.

k_700
k_700
18/07/2016 21:03:12

אין פה שום הפתעה במצב של פילי ובטח שלא דילמה.

מהיום הראשון של העונה שעברה ידעו שיש שם שלושה גבוהים(וברגע שסאריץ יגיע אז יהיה הוא פוורד לאוסף).

ברור לגמרי שהאפסייד הכי גבוה מהשלושה הוא של אמביד בשני צידי המגרש.

אוקאפור זה טרייד בלוק מהיום הראשון שלו בליגה.
חור שחור בהגנה וכזה שבזכות משחק הפוסט שלו יכול לאסוף נקודות בקבוצות שאין להן מה להשיג.
טיפיקל למצב של פילי בעונה שעברה כשצריך להבטיח עוד בחירה גבוה בדראפט.

נואל?? פוטנציאל הגנתי גבוה מאוד שבקבוצות מסוימות יכול להיות קרוב מאוד לדאבל- דאבל בנק' וקרשים ועם 2.5+ חסימות למשחק.
גם את זה המון קבוצות יודעות ולכן זה השחקן הראשון שסביר להניח שינסו למצוא לו טרייד.

אני קצת סקפטים לגבי איך הם מנסים לשלב את סאריץ עם סימונס.
שניהם שחקנים שצריכים מאוד את הכדור ביד.

מנחם לס
מנחם לס
18/07/2016 21:11:16
Reply to  k_700

K-700, כשאתה כותב יש לך סגנון כאילו יש לך מושג על מה אתה מדבר (אבל את האמת אני הרי יודע)

k_700
k_700
18/07/2016 21:40:22
Reply to  מנחם לס

לפחות אני לא ממציא נתונים כרעיון לטור.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/07/2016 1:48:02
Reply to  k_700

K700 אחד המבינים היחידים באתר במכללות, מה אתה חושב על אמביד יש סיכוי שינצל את הפוטנציאל המטורף שהיה לו כיוון שאיבד שנתיים קריטיות בהתפתחות , אם זה השמירה על שחקני חוץ תלוי בעבודת רגליים שכנראה נפגעה,אם הוא פיתח קליעה מחצי מרחק… ראיתי שהוא פיתח מסה בצורה מרשימה, אתה יודע פרטים חדשים?

k_700
k_700
19/07/2016 2:33:45

לא חושב שהפציעות האלה פגעו לו בדברים שהוא מביא מבחינה אתלטית(הוא לא קפיץ גם ככה, הוא יותר שחקן שיודע להשתמש באורך המטורף שלו בהגנה ובהתקפה).
האייקיו שלו מאוד מאוד מפותח, הוא מוסר טוב(גם בין גבוהים אגב, תסתכל על פרי אליס לידו בקנזס ופרי אליס בלעדיו- ספויילר- אפילו לא נבחר בדראפט).

דווקא קליעה מחצי מרחק הוא הראה כבר בקנזס(פשוט לא זרק הרבה כי שוב היה מאוד קבוצתי.

אני חושב שהספק היחיד זה לגבי הכשירות שלו לאורך זמן.
כלומר האם יש פה גוף שיכול לשרוד לוח משחקים של NBA?? זה הדבר היחיד שצריך להטיל ספק לגביו.
לא מאמין שיש פה מקרה של גרג אודן כי מראש זה לא שחקן שהיה מוגדר כפקטור של האתלטיות והכוח שלו מתחת לסל.
זה סנטר 'אול אראונד' במובן שהוא יכול לשמור על 4 עמדות, לא צריך להתבסס על מהירות יוצאת דופן או ניתור יוצא דופן ובעיקר איי קיו גבוה.

אין ספק בכלל שזה השחקן הכי טוב בדראפט של לפני שנתיים(ולכן בכלל מצחיק אותי שמספידים את הדראפט הזה בעיקר כשהוא כבר הוציא כמה שחקנים מצוינים, כמה כאלה שמראים פוטנציאל ללפחות אולסטאר והשהדבדבן של הקצפת מהדראפט הזה אפילו לא שיחק דקה אחת).

אני מאוד מחזיק ממנו ומקווה שהוא יחזור השנה.
אבל אני גם חושש שהגוף שלו לעולם לא יחזיק מעמד באינטנסיביות של הליגה.

k_700
k_700
19/07/2016 2:42:52

אגב, הוא לא סתם העלה מסה הוא עבד בענק על השרירים הכי רלוונטיים.

יש לו יד של מפלצת עכשיו(כבר הרבה יותר מזכיר את דיאנדרה גורדן במבנה שלו מאשר סנטר רוקי דקיק וארוך), כתפיים, דלתות.
רוצה לאמר, עם היכולת שלו לשחק גם רחוק מהסל ולהגיע לסל הוא צריך להשליט טרור(בהנחה שהגוף שלו מצליח לשרוד עונה).

אני אמשיך לטעון שהדבר הכי נכון שפילי עשו זה לבחור בו.
לא מגיע כל שנה כשרון של מפלצת כמו שהם קיבלו (הודות לפציעה) עם אמביד.

הדרך היחידה שמועדון כמו פילי יכול להצליח זה אם הוא תופס כשרון יחודי, אם הם לא תופסים כזה אז הכי טוב שהם יכולים לעשות לעצמם זה להמשיך להבטיח לעצמם סיכויים גבוהים להשיג אחד כזה בפעם הבאה שיהיה על המדף.

k_700
k_700
19/07/2016 2:53:35

אגב-
http://thesixersense.com/2016/06/01/joel-embiid-is-heading-for-beast-mode/9/

הוא לפחות באיזור ה260 פאונד היום.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/07/2016 6:04:22

תודה רבה, מסכים איתך לחלוטין כל גנרל מנגר שהיה מוותר על פוטנציאל כמו אמביד היה צריך להיות מפוטר בערב הדראפט, את גרג אודן אני לא מכניס בכלל (אמביד בכמה רמות יותר וורסטלי וכישרוני ממנו).

רנדי אורטון
רנדי אורטון
18/07/2016 22:43:53
Reply to  מנחם לס

+100
קיי700 מבין רק בג'וקים,לא מבין על מה כל החפירות המיותרות שלו.

MA
MA
19/07/2016 0:04:53

למה ככה? הוא דווקא אחד התותחים פה

שישקבב
שישקבב
19/07/2016 10:01:31
Reply to  MA

אני עדיין לא מבין למה מתייחסים לג'וק הזה רנדי אורטון.. טוקבקיסט ירוד ומסכן לכל הדעות… פשוט להפסיק לתת במה

נתי
נתי
19/07/2016 3:09:04

פתחת אותי עם הגוקים

שישקבב
שישקבב
19/07/2016 9:59:58
Reply to  נתי

אם זה מה שפתח אותך אני ממליץ בחום לראות הופעת של שחר חסון הוא חזק בסוג ההומור הירוד הזה..

ישראל קרמר
ישראל קרמר
18/07/2016 21:21:50

לא קשור לנוא אך מי שמעניין אותו מאוד קווארופל-דאבל וכדומה שיראה את תגובותיי בסוף שהגבתי לפני זמן קצר שבו הבאתי על הקוואדרופל-דאבלים שהשיגו בפועל וילט וג'רי וסט שלא הוכרו רשמית כי עדיין לא נרשמו קשמית החסימות (והחטיפות): http://www.hoops.co.il/?p=71864

זיו
זיו
18/07/2016 21:35:22

אמבייד וסימונס באותה קבוצה זה יכול להיות מטורף. אני מאד מקווה שאמביד כשירר הוא היה השחקן הטוב במכללות כששיחק בקנזס. אני. לא חושבשזה כזה פקק. סימונס בשלוש, נואל בארבע ואמביד סנטר, אוקקפור וסאריץ מחליפים. קבוצה מטורפת סימן מס ואמביד הפן פוטנציאל לסופרסטארייים ונואלל לאולסטאר

יאיר
יאיר
18/07/2016 22:15:14

מנחם, קצת הגזמת עם מה שכתבת על אברנייאס. הוא גם לא שווה 6 מיליון לעונה…

דדי
דדי
18/07/2016 22:44:05

נואל לעולם לא יהיה אולסטאר.
אבל למרבה האירוניה יש מצב שהוא יהיה הגבוה הכי טוב שיצא מהשלישייה הזו של פילי – הרבה מזה בגלל בריאות מן הסתם.
(והוא התחיל את הקריירה שלו בקריעת רצועה צולבת…חחחח אי אפשר להמציא כאלה דברים).

אבל אני עדיין אוהב את אוקאפור ומקווה שדברים יסתדרו לו.

אגב, אחרי כל הביקורות, מעניין מי באתר עדיין היה מעדיף את אוקפור על ראסל אם היה יכול לבחור היום…

ziv
ziv
18/07/2016 23:53:04
Reply to  דדי

לדעתי כן, תשמע הילד שחקן ואם ג'רו הולידיי היה אולסטאר, ם הוא יכול.

Smiley
Smiley
18/07/2016 22:47:34

1. אברינס ב6 מיליון זה כמו גרעיני אבטיח באוקיינוס, חוזה פשוט של שחקן אירופי עם ניסיון ברמה תחרותית (מה שאין לאמריקאים הצעירים). אירופאים הם שחקנים חכמים וקלים לאימון, לעומת האמריקאים, ואירופאי במחיר כזה זה בהחלט סיכון נמוך.
2. ווראז'או שיחק בתחילת העונה בקאבס, רק האמריקאים יכולים לתת מדליה על השתתפות.
3. בראיינט עוד מהנבחרת האמריקאית ב2012 לקח את ארווינג תחת חסותו (ארווינג היה בקבוצת האימונים). בכל הזדמנות הוא אמר שהוא מעריך את המשחק שלו.
4. ימים יגידו עם ממפיס הימרו נכון. תלוי בבריאות של גאסול וקונלי מאשר במאמן.
5. כרטיס הלוטו פה הוא אמביד שאף אחד לא יודע כיצד הוא יתמודד מול המקצוענים. מה שבטוח הוא בעל הפוטנציאל הגדול מכל השלושה. מכיוון שאוקפור מתגלה כאל ג'פרסון הוא האופציה הראשונה שלי לטרייד כי נואל הגנתית יכול להיות אדיר. השאלה עם התמורה תהיה שווה את זה. מה שבטוח שמישהו חייב ללכת.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
18/07/2016 22:52:09
Reply to  Smiley

חסותו? לקיירי יש מזל שלברון נפל עליו בשתיי העונות האחרונות,ליפניי זה קיירי לא ידע מה זה פלייאוף בכלל והמישחק שלו באמת היה פח כמו של קובי והלייקרס בשנים האחרונות.

nadav de dove
nadav de dove
18/07/2016 23:02:48

מה הקשר? אפשר להגיד שבלי קיירי גם ללברון לא היתה אליפות, ולראייה העונה שעברה.

ישראל קרמר
ישראל קרמר
19/07/2016 13:54:41
Reply to  nadav de dove

אך לברון הוא השחקן המוביל והכוכב הראשי וגם השחקן הגדול ביותר צריך שחקנים מצויינים לצדו כולל שניים כובים עד כוכבים גדולים.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
18/07/2016 22:49:15

זה בושה לליגה שלשחקן כמו קארי וקבוצה עלובה כמו הווריורס יש טבעת.
הייתי רושם על זה מאמר אם היה לי זמן…

nadav de dove
nadav de dove
18/07/2016 23:03:12

בוא תרשום זה נשמע מאוד מאוד מעניין

שישקבב
שישקבב
19/07/2016 10:05:36

אבל להביך את עצמך עם תגובות עלובות יש לך זמן?

דדי
דדי
18/07/2016 22:51:45

נחמן שי פרסם שלטי חוצות בארצות הברית וביקש מוורג'או לחזור בו.

אהרון שדה
אהרון שדה
18/07/2016 23:14:49
Reply to  דדי

+1 .
עד ההתערבות של נחמן שי …קיוותי שהקאבס יהיו ג'נטלמנים ויתנו לבלאט טבעת ( שלענ"ד בהחלט מגיעה לו .. בטח בהשואה לכל מיני נערי פוסטר שמקבלים ).
אחרי ההתערבות של נחמן איני בטוח שבלאט "יתנחם בשי "

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
19/07/2016 4:57:26
Reply to  דדי

2+

Berch
Berch
18/07/2016 22:54:15

מעורב מעולה
מחכה לראות שפילי לא תסריח את הפרקט השנה ואולי אשוב לאהבת נעוריי.
במיוחד אחרי שדאנקן הלך לבלי שוב…

חזי
חזי
18/07/2016 22:59:34

אני חושב שאברינס הוא שחקן מצוין בטח אחרי כמה שנים כשחקן מוביל באירופה.אולי החוזה טיפה יקר אבל בכל מקרה נראה החתמה טובה של OKC

מליבו
מליבו
19/07/2016 0:00:50

קליבלנד כנראה יסכימו עם נחמן שי וישלחו לדיויד בלאט טבעת אליפות….

עידו
עידו
19/07/2016 0:02:54

קראתי שגם סאשה קאון עובר בטרייד לפילדלפיה….

שפר
שפר
19/07/2016 2:15:37

Russell Brand

k_700
k_700
19/07/2016 5:46:32

טיוס ג'ונס- חיכה לאיינג' בבחירה 16 בשנה שעברה.

אבל היה יותר הגיוני לבחור בטרייר רוביזר הגמד.

נראה לי שבמינוסוטה יכולים להיות ממש רגועים לגבי טרייד של רוביו תוך כדי העונה.
ג'ונס יכול להיות PG מחליף אולטימטיבי.

k_700
k_700
19/07/2016 5:47:37

חחח דנזל ואלנטיין, איזה ידית!

פאקינג דנזל ואלנטיין(גם חיכה לאיינג' על הלוח השנה).

אסף
אסף
19/07/2016 7:33:49

כמה נקודות להתייחסות:
1. בסופו של דבר ועל אף ההופעה האדירה של לברון בלי אחת הופעות הסייד קיק הגדולות שראיתי בגמר מקיירי ארווינג הוא שוב היה נשאר בלי טבעת אז מה זה משנה מי המנטור שלו? לברון מבין שהוא צריך אותו לצידו ולכן אין לו שום סיבה להסתכסך איתו או להתעמת איתו
(בניגוד ליחסים שלו למשל עם קווין לאב)
2.פילדלפיה תצטרך למצוא טרייד על אחד משלושת הסנטרים שלה תמורת חיזוק בעמדות 1-2 לדעתי, אגב הם יכולים לשחק בהרכב מאוד גבוה עם סאריץ׳ בשלוש סימונס ואחד הסנטרים, לסאריץ יש יכולת הורדת כדור לרצפה וקליעה סבירה.
3. לגבי ורז׳או הוא תמיד היה אדם ואישיות חיובית , בסך הכול לואליות הגיונית לארגון בו הוא עובד, חלף מתחת לראדר אבל ההשארה שלו אצל הלוחמים הוא אחלה מהלך, בעיקר אחרי האובדן של ספייטס ואזילי

john
john
19/07/2016 8:43:38

הסיקסרס מתמודדים עם משוואה בשלושה נעלמים.
נואל הוא נכס הגנתי אך נטל התקפי עדיין. אולי עם מוסר על יהפוך למסיים כמו דיאנדרה. אך התקרה של נואל נמוכה. אין לו עוד המון להתפתח חוץ ממסה ושרירים וכמה מובים קטנים שאולי יוסיף תחת הסל.

אוקפור. שרבים מכם משווים לג׳פרסון. אוקפור היה ג׳פרסון כבר בעונת הרוקי. שחקן שקולע 17 נקודות במעל 50% מהשדה הוא פוטנציאל גדול! ההגנה שלו לא גרועה כמו שעושים ממנה. יש לו חוש טיימינג טוב ויסודות מוצקים. הסיפור של אוקפור פשוט בעיני. הוא צריך להחליף מבנה גוף. בליגה של היום שחקן שהוא 10"6 ביום טוב(אל תאמינו לליגה בשנייה שמוריד את השיער ירד לו אינטש) צריך לשקול כ 255 פאונדס ולא 275. אם יעשה זאת ויקבל זמן משחק הוא יכול להיות שחקן קבוע של 22 נק ו 10 ריבאונדים בהרבה קבוצות. הוא ווינר ענק שזכבה באליפויות בכל הרמות עד פילי.

ונסיים באמביד. חלקכם כתבו שהיה כוכב מכללות או שהיה הכישרון הגדול באותו הדראפט. הראשון פשוט לא נכון השני נתון לויכוח (אנדרו וויגנס כישרון גדול פי כמה). הוא לא שיחק שנתיים. הוא בעל הפצצה המתקתקת הנקראת פציעת כף רגל. בגיל הקריטי הזה ובמיוחד עם בעיות משמעת שהפגין בשנתיים שהיה בחוץ אני מאוד סקפטי. אני לא מכיר שום תקדים לשחקן שישב בחוץ שנתיים וחזר כוכב. לא משנה כמה עבד על אלמנטים שונים באימונים. בקיצר אחרי שנראה אותו ב5 על 5 אהיה יותר חכם.

אז הנה הדילמה: אם הם משאירים את שלושתם בקבוצה ויבחנו קומבינציות עד שה"טוב" מביניהם יצא השניים האחרים יעברו שחיקת ערך והתמורה שהסיקסרס יקבלו יהיה משמעותית נמוך.

אמביד הוא ה high risk high reward מביניהם. יקבלו עליו משהו משמעותי כל עוד עובר בדיקות רפואיות. אם עובר בטרייד והוא אכן עגלה אז הסיקסרס תשדוד קבוצה. אם ימצה את הפוטנציאל אפילו ב80% קולנג׳לו יזכר כזה שהרס את מה שהינקי בנה. אם לא יזיזו אותו והוא פלופ אז זרקת נכס ואיבדת שחקן טוב יותר.

לנואל יש ביקוש בליגה. אני עדיין לא מבין איך בוסטון לא חוטפת אותו. הוא התאמה מושלמת לסלטיקס בכל המובנים ליד הורפורד. כשסטיבנס יכול להכניס את האנתי תזה שלו אוליניק כיצטרך יותר ספייסינג. הסלטיקס עמוסים מאחור והסיקסרס מלפנים. נו יאללה. מצד שני אם אמביד נפצע שוב או לא נראה כמו שחקן נשארת עם אוקפור כמגן טבעת.

וכך נשארנו עם אוקפור שהסקסירס בפירוש לא מאמינים בו. הבעיה היא שהסקסרס היו כל כך שקופים באי אמונה הזו כך שבדומה לאיינג׳ הgmים חשפו את הקלפים שלהם וכעת יודעים שיכולים לסחוט מחיר מצויין על חשבונם. קולנג׳לו לא יכול להמיר בחירה שלישית בבוטנים.

amitlahev
amitlahev
19/07/2016 8:59:40

1. במבט ראשון החוזה של אברינס נראה יקר אבל לאחר שבוחנים אותו ביחס לחוזים המופרכים שקיבלו רול פליירס בקיץ האחרון אני מקבל את הרושם שמדובר בסיכון מחושב. מקסימום שורפים 6 מיליון לעונה לשחקן שיכול להצליח לא רע ב-NBA.

2. אם הייתי קונטנדרית הייתי עושה הכל על מנת להתמודד בגמר נגד הקבוצה בה ישחק וורז'או. נראה כמו הימור בטוח בלאס וגאס.

5. לגבי פילי – הייתי שולח בטרייד את אוקפור. ההגנה שלו לא נחשבת טובה וגם האופי בעייתי. הבן אדם תקף מישהו כבר בעונתו הראשונה בליגה. מה יהיה בהמשך?
אמביד זה כמו מניית גז. אם יצליח להתאושש השמיים הם הגבול. אם לא – אפשר לסגור את הסיפור מבחינתו. אני הייתי הולך עליו. במידה וייפצע יביאו סנטר טוב במקומו ועדיין ישארו סאריץ', נואל וסימונס.

john
john
19/07/2016 9:17:15

לגבי המעורב:
1. לא מכיר את אברינס אבל לokc יש קאפ ספייס והפרי איג׳נטס שנותרו הם איך לומר… לא הקרם של הליגה.

2. כבוד לאנדרסון. הוא לא צריך נדבות. הוא היה שחקן 12-13 בקבוצה שזרקה אותו בחינם. עצם זה שקיבל דקות בגולדן סטייט מראה כמה הם היו דלילים מקדימה.

3. מנטורים זה הפסיכולוג ספורט של 2016. בטניס זה כבר מאסט.

4. בליגה הזאת מנצחים קודם כל עם שחקנים. הנפילה של ממפיס תהיה כואבת השנה. אולי ישתחלו לפלייאוף ואולי גם זה לא. בגלל ההמשכיות הם עלולים לפתוח חזק את הליגה אבל בקו הסיום נראה לי שיסיימו במקומות 8-10

5. ראו תגובה ארוכה שלי מעל

אסף
אסף
19/07/2016 9:48:14
Reply to  john

לא ברור לי לגבי ממפיס איך עם זיבו וגאסול שני שחקנים בני 30+ ממפיס מתכוונת להתחיל לשחק מהר פתאום, אי התאמה מוחלט בין מחשבה בכלל על שיטת משחק מהירה לחומר השחקנים שם…

john
john
19/07/2016 10:07:16
Reply to  אסף

הרבה מאמנים באים ומדברים על שיטה עוד לפני שאימנו יום את קבוצתם (היי בלאט! ושלום גם לך מיסטר פרד "פייס אנד ספייס" הויברג) השחקנים והמציאות מכתיבים סגנון משחק לפני הכל

שמייקל
שמייקל
19/07/2016 11:52:39

אמביד עוד לא הוכיח את עצמו, נואל ואוקאפור דיי משלימים אחד את השני הגנתית והתקפית. אני הייתי משאיר את כולם העונה ועושה טרייד בקיץ הבא, נותן לטופ דוגס לנצח בתחרות ואז לבחור את מי ששורד.

john
john
19/07/2016 13:12:48
Reply to  שמייקל

זה שידחק לספסל יאבד ערך בטרייד עד דצמבר. אם יש נכס שאפשר להשיג לבק קורט הייתי מחליף. אם באמת אין טריידים לאף אחד ששוים סיכון אז אתה צודק.

שמייקל
שמייקל
19/07/2016 11:53:16

ודווקא מגניב יש מצב שאחזור לאהוד את פילי השנה (עם כל הייסורים שבעניין) לראשונה מאז ימי אייברסון העליזים.

שמייקל
שמייקל
19/07/2016 11:58:21

וחוץ מזה שדארת' ויידר הולך לשחק שם העונה
https://www.youtube.com/watch?v=PU6xjV6k2p4

בירדמן
בירדמן
19/07/2016 12:51:59

I believe he you are referring to Bill Hader who starred in Trainwreck with Amy Schumer.

בירדמן
בירדמן
19/07/2016 12:56:37

נו…
אם בוסטון היו בוחרים בכריס דן, פילדלפיה היתה נותנת תמורתו את אחד הגבוהים שלה.
הבעיה היא שהבישוף איינג' הוא רפה שכל בקנה מידה היסטורי.